Azken berriak

LGTBI+fobiaren aurkako Nazioarteko Eguna

1990eko maiatzaren 17an, Osasunaren Mundu Erakundeak homosexualitatea gaixotasun-zerrendatik kendu zuen. Egun garrantzitsua da, aniztasun afektibo-sexuala onartzeko urrats garrantzitsua izan baitzen. Horregatik ospatzen da maiatzaren 17an lesbofobia, homofobia, transfobia eta bifobiaren aurkako nazioarteko eguna (LGTBIfobiaren aurkako eguna), LGTBI pertsonenganako eta genero-aniztasun eta aniztasun afektibo-sexualarekiko gorroto, errepresio edo indarkeria adierazpen ororen aurka.

Agenda 2030

ESKOLAKO AGENDA 2030 Iraunkortasunaren kulturan heztea.

Ingurumen Hezkuntzako programa gisa, Ingurumen arazoak konpontzen aktiboki parte hartzeko beharrezkoak diren motibazioa, ezagutzak, konpetentziak, jarrerak eta konpromisoak garatzea du helburu.

Euskadiko Odol Emailaren Elkartearekin solasaldia

Zergatik eman odola? Eta zergatik ez?
Nora doa ematen dudan odol hori?
Garrantzitsua al da odola ematea?
Hainbeste odol behar da?

Galdera horiei eta beste batzuei erantzuteko DBH1 eta DBH4. mailako lan komunitarioko ikasleek Euskadiko Odol Emailaren Elkartearekin solasaldia izan dute.

Ekainberrirako irteera

Martxoaren 19ko asteartearekin DBH 1eko ikasleek Ekainberrira -Ekain kobazuloaren erreplika ederrera- burutu zuten irteera interesgarria. Gizarte Zientzien ikasgaitik kudeatuta, bi zati izan zituen jardunak: aurrena "leizezulo" berriaren barrunbean margoak eta margoek planteatzen zituzten bestelako hainbat gai aztertu zituzten: klima, fauna, zerez margotu, erlijioa... Bigarren tailarrean duela 13.000-14.000 urte ehiza zer zitekeen, harrapakinak zeintzuek ziren -oreina, hartza, basurdea, basoilua- eta zein lanabes erabil zitezkeen. Oso irteera interesgarria suertatu zen.

Errefuseko edukiontziaren karakterizazioa

Martxoaren 13an Mankomunitateko ingurumen teknikaria etorri da ikastetxera eta bertako patioan ikastetxetik gertuen dagoen errefuseko edukiontziaren karakterizazioa egingo da, hau da, errefusara botatzen diren hondakinak aztertu dira.

OIASSO eta SAN TELMO MUSEOETARA BISITA

Joan zen urtarrilaren 9an Mendata BHIko 4. mailako Latineko zazpi ikasle eta bi irakasle Irungo Oiasso eta Donostiako San Telmo museoetara hurbildu ginen.

EGUNEKO ZENTROA

Belaunaldien arteko topaketak sustatzeko, DBH 2. eta 4. mailako Lan Komunitario ikasgaiko ikasleek Eguneko Zentrora joaten dira; gorputz perkusioa, instrumentu desberdinekin (txistua, trikitixa eta panderoa) piezak jo, beraiekin hitz egin eta jolastu egiten dute.

Kartel lehiaketako irabazleak

"Euskaraz abestuz, euskaraz margotu" gaia emanda bideoan ikus ditzakezue gure ikasleek sortu dituzten lanak. Irakasleek bozkatu ondoren, kartel irabazleak atera eta prest ditugu 2024. urterako egutegiak. Eskerrik asko parte-hartzaile guztioi, eta zorionak neskak!

Zuhatza literatur lehiaketako sari banaketa

Urtero bezala, aurten ere Zuhatza literatur lehiaketan hartu dute parte gure ikasleek. Euskararen egunaren ospakizunean, abenduak 5ean, hain zuzen ere, Euskara Elkarteko  kideak etorri zitzaizkigun ikastetxera. Sari banaketarako tartetxo bat hartu  eta liburutegian bildu ginen, irakasle ikasle irabazleak eta beraiek gonbidatutako lagunak.

GARI GARAIALDE FOTOKAZETARIA

2023/12/18.

Gari Garaialde Irungo fotokazetaria izan dugu gaur gure artean. Argazkilaritzaz, kazetaritzako argazkiez, hauek argitaratzeko baimenez eta  helburuez gain,  migrazioaz, emakumeaz, berdintasunaz, adimen artifizialaz, gezurraz eta abarrez  hitz egin du 3. mailako ikasleekin.

Eskerrik asko, Gari.

(HNP)

— 10 Items per Page
1 - 10 erakusten 20 emaitzetatik.