Ikastetxeko Aplikazioak

UEMAk antolatuta tailerrak jaso ditugu

1. 2022/06/08 |
  2. Izaskun Elizburu

Tailer desberdinak jaso dituzte aurtengo sasoian gure ikasleek UEMAren eskutik maiatzean zehar.

Bixitailerra

Maiatzaren 26an, DBH1eko ikasleek UEMAk eskainitako BIXITAILERRA izan zuten. Bertan, erakusketa baten bidez, arnasguneen bilakaeraren informazioa jaso eta  ondoren,  beraien hizkuntza ohiturei buruz gogoeta egin zuten.

Bagoaz

Maiatzaren 25ean, DBH4ko ikasleek,  UEMAK eskaintzen duen BAGOAZ tailerrean parte hartu zuten. Ikasle hauek gure ikastetxea utzi eta beste batera joango direnez, beraien hizkuntza ohiturei buruz hausnartu zuten eta inguru erdaldunagoetan joka dezaketen paper garrantzitsuaz ohartarazteko balio izan zuen saioak.

Azken berriak

UEMAk antolatuta tailerrak jaso ditugu

1. 2022/06/08

Axular Arizmendirekin musika tailerra izan zuten DBH 2 mailakoek

1. 2022/06/08

DBH2ko ikasleek musika edizioari buruzko ikastaro praktikoa izan zuten ekainaren 2an. Horretarako, Mutrikuko AME estudiotik etorri zitzaigun Axular Arizmendi, azken 20 urteetan Euskal Herriko hainbat musika talde pasa dira bere estudiotik.

Balencia museora irteera

1. 2022/06/01
Maiatzak 26an Balenciaga Museora irteera egin genuen 4.mailako plastikako ikasleekin.

Mendexa Aventura Parkera txangoa

1. 2022/05/26

Covid 19 pandemiaren ondoren, 2022ko maiatzaren 24an Mendata BHIko 2. mailako ikasleak Mendexa Aventura Park-era atera ahal izan dira azkenean.

Miren Agur Meabe idazle lekeitiarraren bisita izan dugu

1. 2022/05/24

Ostiralean, maiatzak 20an, Miren Agur Meabe, hainbeste sari hartutako idazlea, gure artean egon zen.

Euskararen eguneko kartel lehiaketa

1. 2021/12/03

Abenduaren 3an, Euskararen eguna zela eta, ikasleek Deba inguruko Toponimo eta Antroponimoak gaitzat hartuta, Kartel Lehiaketa batean hartu zuten parte.

Egitasmo kulturalak

EUSKARALDIA

Euskaraldia gainean dugu.

Anima zaitez "Belarriprest" edo "Ahobizi" izatera.

Egin klik irudian

Orientazio akademikoa